środa, 6 kwietnia 2016

Tolerancja dla mniejszości seksualnych

Jestem człowiekiem, który został podniesiony transpłciowych w Biblii pasa. Świat byłem otoczony, dorastałem, miałem trochę tolerancji dla ludzi takich jak ja. Było tyle wstydu wokół seksu i seksualności, że moja podróż ku zdrowej i pozytywnego życia seksualnego została wyzwanie. Ja muszę powiedzieć, ze wszystkimi wstydu uczono mnie iz wieloma wyzwaniami bycia transpłciowych, ja rzadko czuł się wolny w życiu seksualnym. Pod wieloma względami jego trudne dla większości ludzi, aby czuć się swobodnie w sypialni, a to jeszcze bardziej skrajne przednie kogoś, kto jest ciało nie jest uważane za normalne przez society.This nie jest tylko kwestia, że ​​osoby transseksualne czują, nie są w rzeczywistości wiele rodzajów ludzi którzy mają ciała mówi, że społeczeństwo nie są normalne. Transpłciowych oraz interseksualnych ludzi pasuje do tego, ale mam również rozmawiał z kobietami, które miały mastektomii którzy czują, że ich ciała nie są już normalne czy kochane.Znaczna część tego, co zamyka się ludzi od seksu jest językiem, który jest używany w odniesieniu do naszych ciał i seksualności. Ważne jest, aby zrozumieć, że nie możemy brać słowa z powrotem, mają trwały efekt. Mamy wszystko, co powiedział do tych, dbamy o które później żałować. Zwłaszcza w seksualności, słowa mogą spowodować ogromne skurcze. Jako człowiek Trans miałem kochankowie mówią rzeczy dla mnie podczas pierwszego lub na początku doświadczenia seksualne w stylu "jesteś inny niż ktokolwiek kiedykolwiek byłem w" lub "Nie jestem pewien, co zrobić z kogoś takiego jak ty." I rozumiem, że są uczciwi i dzielenia się z ich serc, a jednak te słowa czuję się jakbym zbyt dużo lub, że muszę chronić je od mojej wyjątkowości. Że muszę się koncentrować wyłącznie na ich komfort i że moja ekspansja seksualne nie było ważne. Kiedy te słowa są wypowiadane nie jest to łatwe, aby kiedykolwiek się je z głowy i czuć się całkowicie za darmo z tą osobą. Jest uczucie zawsze jest zbyt wiele, zbyt różne, albo zbyt wyjątkowy. Istnieją sposoby te rzeczy mogły być wyrażone, że nie będzie miał taki sam wpływ na mnie i moje uczucia otwierają się ku nim drogą płciową. Mogli ponownie oprawione, że powiedzieć coś takiego, pomóż mi znać, jak chcesz być dotykana, mówił do kochali się, ponieważ wszyscy zakochani są unikatowe. Mówiąc to w ten sposób by nie wskazał blaring palcem w prawo na jednorożca w pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz